Τ
Το αντικείμενο αυτό, δηλαδή τα άνθη των φυτών, ήταν αρκετά παράδοξο για τη διερεύνησή του με ένα μέσο που απαιτεί την ύπαρξη σκληρών μερών, όπως π.χ. τα οστά. Ωστόσο με την αξιοποίησή του ο Tasker, κατάφερε να μπει στο πάνθεον των μεγάλων φωτογράφων, παράγοντας μια σειρά εξαιρετικών φωτογραφιών, τις οποίες βελτίωσε, προστρέχοντας στη βοήθεια του Will Connell, ενός φημισμένου φωτογράφου από την Καλλιφόρνια.
Οι φωτογραφίες του Tasker αποτελούν εξαιρετικά δείγματα εφαρμοσμένου μινιμαλισμού, τόσο από την άποψη των χρωμάτων (μόνον αποχρώσεις του μαύρου και του γκρίζου), όσο και από την άποψη των γραμμών, που περιορίζονται στην απεικόνιση των βασικών μερών των ανθέων.
Η εργασία του Tasker που δημοσιεύθηκε, με τη μεσολάβηση του Connell, σε δυο μεγάλα Αμερικανικά περιοδικά φωτογραφίας το US Camera -1939 και το Popular Photography-1942, οδήγησε στην τοποθέτηση του δημιουργού του, ανάμεσα στους μεγάλους δασκάλους της βοτανολογικής φωτογραφίας.
Κάποτε, ο Tasker, μιλώντας για το αντικείμενο της τέχνης του και της παρατήρησής του, είχε πει ότι: "Τα άνθη είναι η έκφραση του έρωτα των φυτών". Και πράγματι κοιτώντας τις φωτογραφίες του, με τα διάφανα πέταλα, και τους τολμηρούς στήμονες, διακρίνει κανείς τον λεπτό αισθησιασμό με τον οποίο ο δημιουργός τους, αποκάλυψε το εύθραυστο μυστήριο της ερωτικής ζωής των φυτών.