Επιθυμούσα από καιρό να κάνει το bio-illustrations μια αναφορά, κι αργότερα - γιατί όχι; - ένα αφιέρωμα στο Ελληνικό γραμματόσημο, ειδικά μάλιστα σε αυτό που είχε ως θέμα του την πανίδα και την χλωρίδα της πατρίδας μας. Αντιλαμβανόμουν την αναφορά αυτή, επιβεβλημένη, κι όχι μόνον εξαιτίας φυσιολατρικών, εκπαιδευτικών ή φιλοτελικών κινήτρων, αλλά και λόγω της υψηλής αισθητικής αξίας που είχε κατακτήσει διεθνώς το Ελληνικό γραμματόσημο.
Φωτογράφησα λοιπόν αυτά τα όμορφα γραμματόσημα και σας τα παρουσιάζω: Έχουν χαρούμενες λεπτές φόρμες, λαμπερά χρώματα και φως - κάτι καινούργιο στην ελληνική χαρακτική γραμματοσήμων - που αποδόθηκαν άψογα κατά την εκτύπωση, χάρη σε μια διεθνή ελληνική καινοτομία: Η Ελλάδα, με τις σειρές γραμματοσήμων του 1958, εισήγαγε στην τυπογραφία γραμματοσήμων, τη μέθοδο "πολυχρωμία όφσετ", που την εφάρμοσε η εταιρεία γραφικών τεχνών ΑΣΠΙΩΤΗΣ- ΕΛΚΑ, μετά από πρόταση - και υπό την καλλιτεχνική επίβλεψη- του Τάσσου ο οποίος εκτός από τη σειρά Φύση, είχε επιμεληθεί και τις σειρές: Εμπορική Ναυτιλία, Λιμάνια.
Τα γραμματόσημα και των τριών σειρών είχαν μεγάλη απήχηση στον διεθνή φιλοτελισμό, ένα δε από αυτά, η ΑΡΓΩ, θεωρήθηκε ως ένα από τα ομορφότερα γραμματόσημα στον κόσμο.